Zsírlerakódás, fogyás

Hát ennyit még nem mosolyogtam mudrázás alatt ... 

Körülöttem jó páran állandóan fogyóznak, yo-yo módszerrel. Ezek után nem akartam elhinni, hogy összeteszem a 3 ujjam, mantrázom, mondom a megerősítéseket, azt eszem, ami jól esik és fogyok, visszahízás nélkül. Mások méricskélik az ételt, számolják a kalóriákat ...

Többször megkérdeztem, láttad, hogy összetettem a 3 ujjam és fogytam anélkül, hogy figyelnem kellett volna az étkezésemre? 6 hét alatt lement azóta is maradandóan 5 kiló. 69-ről lementem nevetve 64-re, semmi nem jött vissza. Ekkor abbahagytam és meg is álltam, tehát csak addig működött, amíg csináltam. De azóta sem próbálta ki senki a környezetemben, amit nem értek ... össze-vissza kísérleteznek mindennel, nem fogynak és ezt még sem ??? ... :(  

Mostanában, ha lesz rá időm, újra leviszek 5 kilót, de annyi a feladat, hogy, erre nem jut idő.

Kiadás: 2013.
201.o.
Fizikai testi okai: a szervezet zsírtartalmának túlzott mértékű felszaporodása, férfiaknál elsősorban deréktájon, nőknél a far- és combtájékon jellemző.

Lelki okai: bezártság, jelen életbeli el nem ért anyagi célok, voyeurizmus, szexuális kizsákmányoltság, kényszerből tett szívesség, tudatalatti sértődékenység, szorongás miatti kötődésvágy, tartozások miatti félelem, gátlás miatti magány.

Mentális okai: sikerkényszer, őrült beszéd, szellemi sötétség, tervezésképtelenség.

Kéztartása: A jobb gyűrűs-, hüvelyk- és középső ujj megérinti egymást. A mudrát állva végezze 10 percig, közben mondja el egyszer a megerősítést, majd 4 percig a mantrát.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentálvilágból a mentáltestembe, onnan íródjon át az asztrál, majd a fizikai testembe. Napról, napra egyre erőteljesebben oldja fel a hasamon, derekamon, a teljes testemen a feleslegesen lerakódott zsírt és szabályozza a számomra  legoptimálisabb módon a zsír szövetekbe épülését. Napról napra csökkenjen az étvágyam, ritkán egyek kis adagokat. Legyen állandó telítettségi érzésem. A cukrászsüteményektől undort érzek és könnyen továbblépek. A legmagasabb áldás megvalósulása nevében ÁMEN!

Mantra: hraum. A mantrát mély belégzés után rezegtesse: hhrraauumm.

Naponta 2-3-szor ülve 10 percig csináltam, de a nap többi részében sokszor kutyasétáltatás, munka, sorbanállás, stb közben összeraktam a 3 ujjam és mondtam: A testsúlyom napról napra csökken. Érzem ahogy a egész testemről oldódik le a zsír, állandó telítettségi érzésem van, ha cukrászsüteményt látok, azonnal elfordulok, mert annyira nem kívánom, stb

Nap-mint nap útba esik egy szuper cukrászda, ahová rendszeresen betértem. 2017 január 15. óta elmegyek előtte, elmosolyodom, egyáltalán nem kívánom a sütiket és továbbmegyek. Azóta egyszer sem léptem be az üzletbe.

A gyógyítás vége: 2017. február 15.

Ideírom, ha visszajönnének a kilók :)  

2017. december 12. változatlan a súlyom :)

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)