Húgyúti fertőzés, vizelettartási problémák

Ez volt az első mudra, amit kipróbáltam, és egyben utolsó esélynek is tartottam a hosszú hónapok óta tartó húgyúti gyulladásomra. Előtte kipróbáltam mindent, ami csak az utamba került természetes gyógymódokat és gyógyszereket egyaránt. Pár napos tünetmentesség után újra és újra kezdődött elölről és egyre súlyosabb volt. A végén már a kórházi ügyeleten is megfordultam a nagyon intenzív és tartós vérzés és vese fájdalom miatt. 
Kaptam egy szem antibiotikumot, ami 3 napig hatott és megint kezdődött elölről. Szerencsére ekkor találkoztam egy idős hölggyel, aki elmesélte, hogy tüntette el a szürke hályogját mudrával. Azonnal elrohantam könyvet venni és nekiálltam. 

Szerencsés embernek érzem magam, hogy a könyvpiaci tájékozatlanságom ellenére Késmárki László könyveit szúrtam ki a nagy kínálatból, mert ez az egyetlen, amelyik több jóga rendszerébe is betekintést ad, és megmutatja az összefüggéseket a különböző irányzatok között.

Ezt a mudrát úgy végeztem, ahogy le volt írva, semmit nem tettem hozzá és semmit nem vettem el.

Kiadás: 2016
96.o.
A délutáni órákban kezdtem el. Akkor gyakori enyhe fájdalommal járó vizelési inger volt jellemző az állapotomra. DE MÁSNAP REGGEL, nagyon erős fájdalommal kezdtem és sokszorosára növekedett minden. Ekkor tudtam, hogy a mudra működik, bár ezt a fájdalmat szívesen kihagytam volna :D  Kb 2 óra múlva el kezdett csillapodni. kb 3-4 napig még halványan éreztem a fájdalmat és gyakorlatilag másfél hét múlva véglegesen elmúlt. Pont egy éve történt és azóta sem újult ki.

A környezetemben többen vannak, akik hasonló problémával küszködnek, teáznak, gyógyszert szednek, de mindig újra kezdődik náluk.

ÉS A MEGLEPETÉS: másfél hét után vettem észre, hogy "mellesleg" az évek óta tartó vizelettartási problémám is megszűnt!!! amiről úgy gondoltam, életem végéig eltart és inkább súlyosbodik ... 

Fizikai testi okai: A húgyutak, a vesemedence, a húgyvezeték és a húgyhólyag megbetegedését az Eschericha coli nevű baktérium váltja ki. A vizeletpangást - amit prosztatatúltengés, vesekő okozhat - követő emésztőrendszeri fertőzés, vagy megfázás alakíthatja ki a húgyúti fertőzést.

Kéztartása: A bal középső ujj hegye összeér a jobb gyűrűsujjal, a bal gyűrűsujj pedig a jobb gyűrűs felső ujjpercének külső részéhez ér. A többi ujj ökölbe szorítva. Tartsa ölbe ejtve.
A mudrát ülve végezze 10-12 percig, közben mondja el háromszor a megerősítést, majd rezegtesse 3 percig a mantrát.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból a mentáltestembe, onnan íródjon át az asztráltestembe, majd a fizikai testembe és egyre erőteljesebben harmonizálja a vesemedencém, húgyhólyagom, húgyvezetékem működését, szűrje meg és tisztítsa meg a kórokozóktól a vizeletemet. A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN. 

Mantra: sham. A mantrát mély belégzés után hangoztassa: ssshhhaaammm.


A végleges gyógyulás: 2016. november


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)