Jézus gyógyító energiája erős fájdalom azonnali megszüntetésére

Három almát ettem, de valószínűleg valamilyen mérgező anyag lehetett a héjában, mert erős gyomorgörcs és egyebek ... jöttek rám nem sokkal az elfogyasztása után, valamint folyamatos rettentően erős fájdalom és egyik tünet sem akart elmúlni. 

Csillagokat láttam a fájdalomtól, ezért nem tudtam a gyomorgörcsre leírt 2 kezes mudrát használni, mert a jobb kezem folyamatosan a gyomromon volt, jól esett.  Ekkor ugrott be Jézus energiával való gyógyítás, amelyiknél a jobb kéz a beteg testrészen van és azonnal kikerestem a könyvből. Kb 10 perc alatt elmúlt a fájdalom ... utána az emésztési problémák, gyomorgörcs alatt leírt mudrával gyógyítottam magam és minden helyreállt.

Már jártam egyszer így, de még másnap is erős fájdalmam és hasmenésem volt gyógyítás nélkül.

Ez a gyógyítás bármilyen betegség esetén használható. Én a gyors segítségre használom, különösen erős fájdalom esetén.

kiadás: 2015
6. oldal
Ujjtartás: A bal középső ujj a mutatóujj körömágyán pihen (többi ujj behajlítva).
Ez a kézpozíció Jézus hívójele, a fényadás, az üdvözültség, a prófétikus készség, a spirituális felvilágosultság, az istenközeliség pszichomentális energetikai információinak megtestesítése, amely mindenkor a Krisztus-tudatban való cselekvés áldásimpulzusával hatja át a gyógyítót.
A jézusi kézjel és Jézus nevének mantrázása öngyógyításra és mások gyógyítására egyaránt alkalmazható.

Öngyógyításnál: Üljön le egy székre! Csendesítse le elméjét, csak önmagára koncentráljon. Vegye fel az említett kéztartást! A jobb tenyércsakráját helyezze a beteg testrészre (pl. gyomor). Gondolatban mondja a következőt: Áradjon a jézusi gyógyító energia a jobb tenyércsakrámon keresztül a gyomromba, és a mai napon, x településen gyógyítsa meg azt!

Rezegtesse 11-szer Jézus nevét: jjeezzuuss.

Ehhez hozzáfűztem, még: A jézusi gyógyító energia pusztítson el minden kórokozót, szüntessen meg minden gyulladást, fájdalmat. Ragyogja be a fény a teljes emésztési rendszeremet, harmonizálja annak működését, múljon el a fájdalom. Csak beszéltem és beszéltem ... és egyszer csak azt vettem észre, hogy a fájdalom eltűnt. Ezután jött a emésztési problémák, gyomorgörcs alatt leírt mudrával gyógyítás.

Más gyógyításánál: A beteg helyezkedjen el kényelmesen (feküdjön vagy üljön le), majd lazítson, csendesítse le elméjét, figyeljen befelé, kövesse a testébe áramló gyógyító erő útját.
A gyógyító a jézusi mudra felvétele után helyezze jobb tenyerét a beteg testrészre, pl. a bal vállízületére! Erősen koncentrálva gondolatban mondja a következőt: Áradjon a jézusi gyógyító energia Joó Ágnes (gyógyító neve) jobb tenyércsakráján keresztül Virág Anna (beteg neve) bal vállízületébe, és a mai napon, x településen gyógyítsa meg azt!

Rezegtesse 11-szer Jézus nevét: jjeezzuuss.

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)


ui: A könyvben sok információ van  Jézus lelki és mentális gyógyítási technikájáról is, érdemes elolvasni!!