Elszántság, életerő, bátorság, szívvel-lélekkel végzett munka, célratörés


Az Önfejlesztő kéztartások c. könyvből ez volt az első, amit kipróbáltam. Még csak 6 napja kaptam kézhez a könyvet és vágtam bele, de már 3 nap múlva kezdtem érezni a hatását, ami azután napról-napra erősödött!!!

Jó ideje bosszantott, hogy nincs meg bennem a régi lelkesedés, a tettvágy, mint aki elfáradt, úgy éreztem magam. Féltem, hogy ez már így is marad. Mindig rengeteg dolgoztam a munkában, otthon, keveset aludtam és feltételeztem, hogy ez az öregedés jele. De akkor jött a könyv!! Az elszántság feliratú oldalnál nyílt ki először és akkor felcsillant a lehetőség.

Mindent a leírtak szerint végzek, a megerősítésekhez tettem hozzá pár mondatot, amitől igazán személyessé tettem.
Hihetetlen, hogy mekkora változást hozott az életembe. Ez a blog is ennek köszönhető :)

Időnként ismételni kell, mert egy idő után alábbhagy a lelkesedés!!!!! Bár meg vagyok győződve arról, ha legalább 2-3 hétig csináltam volna napi 2-3-szor, mára véglegesen elszánt nő lennék :D

Kiadás: 2016. 106.o.
Kéztartás: Jobb kisujj a bal középső ujj alsó ujjpercét érinti. Többi ujj térdeplő pozícióban. A mudrát a fejtetővel egy magasságban tartsa 4 percig, közben 1-szer mondja el a megerősítést! Ezt követően a mantrát mély belégzés után 13-szor zengesse.

Mantra: slen; így rezegtesse: sssllleeennn.

Aktiválható képességek: nagy erő, tevékeny igyekezet, célratörés, lendületesség, életerő, bátorság, önbizalom, elszántság, akadályok leküzdése, természetszeretet, szívvel lélekkel végzett munka, jó egészség.

Megerősítés:
Áradjon a slen mantra erejeaz asztráltestembe és idézze elő nálam az elszántságot a mai naptól! Érzem, ahogy 13 napon belül egyre erőteljesebben íródik át a tudatalattimba az elszántság rezgésmintája! Amennyiben karmámmal, jelen személyiségjegyeimmel harmóniában áll, váljon tulajdonságommá!

Mantra mondatok: Hatalmas energiám, igyekezetem, kezdeményező erőm, küzdőképességem valamennyi akadály gyors leküzdését, könnyed áthágását teszi lehetővé számomra. Amit teszek, szívvel lélekkel teszem.Minden reggel óracsörgés előtt ugrom ki frissen, kipihenten az ágyból. Tele tettvággyal, lelkesedéssel. Zuhany után jógával kezdem a napom. Minden feladatommal határidő előtt végzek, nincsenek halogatott feladataim. Körülöttem rend és csillogó tisztaság, mert mindenhez van erőm. Minden este elégedetten zárom a napot.


Csodálatos dolog hatalmas tettvággyal és lelkesedéssel ébredni és este elégedetten zárni a napot. Köszönöm!


ui: A könyv hihetetlen kínálatot ad a fejleszthető képességeinkről, amelyek ténylegesen csodás változást hoznak az életünkbe. Remélem sokan kézbe veszik és csemegéznek a nagy választékból :)


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)