Kitűnő pénzügyi helyzet, kitáruló lehetőségek, anyagi fellendülés



Egy kedves blog olvasó küldte be nekem a most következő bejegyzést a pénzügyi területén elért sikeres gyógyulásáról. Nagyon köszönöm neki, hogy írásával ő is hozzájárul ennek a csodálatos önfejlesztő módszernek a népszerűsítéséhez.

Évek óta kézműves termékeket készítek.  Az eladásaim hol jobban, hol rosszabbul mentek.  Sokféle technikát kipróbáltam már.  EFT, Grabovoj számok, agykontroll stb. . Ezek mind egy darabig használtak. Volt hogy egyszerre sok eladásom volt aztán egy 1-2 hétig semmi.  

Az interneten találtam rá Késmárki László írásaira, majd Eszter blogjára, ahol sok-sok sikerélményt olvastam a gyógyításokkal kapcsolatban.
Megrendeltem a könyveket  az írótól, és rövid olvasgatás után nekikezdtem életem első mudrájának a Matsu mudrának ( Önfejlesztő kéztartások 126.old )  melynél a kitűnő pénzügyi helyzet, az anyagi fellendülés, és kitáruló lehetőségek rezgésmintáját lehet áramoltatni a tudatalattiba. Gondoltam kipróbálom, veszíteni nem veszítek semmit. 

13 napon keresztül minden nap elvégeztem a könyvben leírt gyakorlatot.   

Először  volt egy  kis visszaesés, de aztán szép lassan növekedtek az eladásaim.  Egyre többen kerestek, és keresnek azóta is, hogy szeretnének a termékemből vásárolni.  
Most nem egyik napról a másikra élünk, hanem egy kicsit félre is tudok rakni, ami a kitáruló lehetőségeket is magában rejti. 

M.M.

Ahogy M.M. a kéztartást végezte és amiket ez alatt mondott (zölddel az idevonatkozó részletek a könyvből):

Kiadás: 2016. 126.o.
Kéztartása: A matsu-mudránál a jobb kézfej a bal tenyéren és a bal kéz ujjain pihen. A jobb hüvelykujj a gyűrűsujj tövét érinti, míg a bal hüvelykujj a jobb hüvelyk körömágyán nyugszik. A mudrát ölbe ejtve tartsa (a szakrális csakrával egy magasságban) 7 percig, közben 4-szer mondja el a megerősítést! Ezt követően a mantrát mély belégzés után 13-szor zengesse! 

Mantra: saah; így rezegtesse:ssaaaahh.

Aktiválható képességek, tulajdonságok: kitűnő pénzügyi helyzet, kitáruló lehetőségek, anyagi fellendülés, végtelen tartalékok,

Megerősítés: Áradjon a saah mantra ereje az asztráltestembe, és idézze elő nálam az a mai naptól, x településen! Érzem, ahogy 13 napon belül egyre erőteljesebben íródik át tudatalattimba a kitűnő pénzügyi helyzet, kitáruló lehetőségek, anyagi fellendülés rezgésmintája! Amennyiben karmámmal, jelen személyiségjegyeimmel harmóniában áll, váljon tulajdonságommá!

Mantra-mondatok: Végtelen erők tartálya vagyok. Belső mozgatóerőim teljes felszabadultsághoz vezetnek. Mától megtapasztalom a megvilágosodás, az üdvözült boldogság és a végtelen béke energiáit.

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)