Infuenza, vagy valami hasonló ...


Ismerősömmel beszélgetve sikerült elkapnom, egy náthával induló fertőzést. Ő már egy hete szenvedett, de a vírusok makacsul tartották magukat.

Reggel még enyhe nátha, délben már kapart a torkom, és szinte folyamatosan az orrom előtt kellet tartani a zsebkendőt, ha nem akartam mások előtt kellemetlen helyzetbe kerülni.

Délután elkezdte valami irritálni a légcsövemet és sűrű köhécselést okozott. Kezdett az egész egyre kellemetlenebb lenni, de estére, mire hazaértem már minden légzésnél fájt a tüdőm, a légcsövemben, a torkomban valamilyen száraz lerakódás, a nátha már maximumon volt, az arc- és homloküregem váladékkal feltöltődött, fájt a folyamatos köhögés, a lélegzetvétel, a torkom, az arcüregem, a nátha egy pillanatra sem akart elállni, az ízületeim, izmaim, csontjaim, gyakorlatilag minden porcikám fájt ...

Lelki szemeim előtt láttam az elkövetkező hét szenvedéseit, de szerencsére eszembe jutottak Késmárki László könyvei is. Utolsó erőmmel még fellapoztam a könyveket és a leírás alapján rátaláltam az influenza mudrára. Este 8-tól 11 óráig óránként csináltam 10-15 percig, összesen háromszor. Minden gyakorlat után kezdtem kicsit jobban érezni magam. A tünetek még nem múltak el, de egyre több energiám lett.

A meglepetés reggel ért, amikor a köhögés már ritka és szinte kellemes volt, a száraz köhögés elmúlt, a vízszerű nátha megszűnt, már csak fél óránként kellett orrot fújnom és az ízületi, izom- és csontfájdalom eltűnt.

Reggel rögtön a mudrával kezdtem és összesen 3-szor csináltam meg a nap folyamán. Délutánra a köhögés is egyre ritkább. Gyakorlatilag a másnapom kellemes volt, harmadnapra már csak néhány orrfújás emlékeztetett arra, miért is csinálom a mudrát :D

Az ismerősöm még mindig szenvedett, míg én szinte teljesen rendbe jöttem 2-3 nap alatt, nyoma sem maradt az egésznek. Mindezt teljesen gyógyszer, vitamin, és egyéb szerek nélkül értem el..

Természetesen még utána is mudráztam naponta egyszer, összesen 1 hétig, nehogy kiújuljon.

Azóta már más is sikeresen alkalmazta, aki előtte 9 napja szenvedett javulás nélkül.

A sikernek azonban feltétele a mudrázásnál a teljes elmélyülés, a jelenlét !!!

Én ahogy összeteszem a kezem már minimum alfa szinten vagyok, látom magam előtt, ahogy a teljes légzőszervemet beragyogja a gyógyító fény, érzem, ahogy mélyen levegőt veszek és a tüdőmmel, légcsövemmel minden rendben van, a torkomat mintha bebalzsamozták volna, kellemes a nyelés, akadálytalanul veszek levegőt az orromon, átérzem, hogy teljesen egészséges vagyok. :)

A megerősítést kibővítettem, hogy még jobban átérezhessem a helyzetet. A zöld szín a könyv szövege, a fekete amit én még hozzá tettem.

2016. 4. kiadás
102. oldal
Kéztartása: A bal középső ujj hegye és a jobb hüvelykujj hegye összeér, míg a bal mutatóujj a jobb hüvelykujj felső ujjpercének külső szélét érinti meg, a többi ujj kinyújtva, A légszervekkel egy magasságban kell tartani.
A mudrát fekve végezze 10 percig, közben mondja el a megerősítést négyszer, majd rezegtesse 4 percig a mantrát. 

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból a mentáltestembe, onnan íródjon át az asztráltestembe, majd a fizikai testembe, egyre erőteljesebben oldja fel a légúti szerveimből, nyálkahártyámról a kórokozókat és űritse ki a váladékot orr- és arcüregemből. Pusztítson el minden kórokozót, szüntessen meg minden gyulladást, szűnjön meg minden fájdalom. A légzésem tiszta, irritáció mentes, a torkomat, mandulámat mintha bebalzsamozták volna, minden nyelés selymes érzés, az orr-, arc-, és homloküregem kitisztult, percről percre több az energiám, jól érzem magam. Álljon helyre a tökéletesen egészséges állapot.  A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN. 

Mantra: aom.
A mantrát mély belégzés után hangoztassa: aaaooommm



(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)