Életcélok megvalósítása, hosszú távú és jól kidolgozott tervek megvalósításának képessége, nagy akaraterő, nagy lendület

Ez a legjobbkor jött!!

Már napok óta szenvedtem, semmihez nem volt kedvem, szinte rugdosni kellett magam, hogy csináljak valamit. Így aztán a mudra is elmaradt és nem tudtam erőre kapni. Teljes közöny és kétségbeesés uralkodott el rajtam, hogy mi lesz így velem.

Ráfogtam ezt az állapotot arra, hogy túl sokat dolgoztam, éjszakáztam, keveset aludtam és a frontok ...

Érdemes követni Késmárki László facebook bejegyzéseit, mert mindig találok ott valamit, ami előbbre visz. Ez a mudra mentett meg az utolsó pillanatban, így mindennel az elképzeléseim szerint végezhetek. (Köszönöm!)

Kéztartása: Bal hüvelykujj a jobb kisujj hegyét érinti. A többi ujj az alsó ujjpercnél külső keresztezéssel van összereteszelve. 
A mudrát az orrheggyel egy magasságban tartsa 5 percig, közben 4-szer mondja el a megerősítést! 
Ezt követően a mantrát mély belégzés után 13-szor zengesse!

Mantra: ojh;így rezegtesse: ooojjjhhh.

kiadás: 2016.
57.o.
Aktiválható képességek, tulajdonságok: nagy lendület az életcélok megvalósításában, erős önérzet, vállalkozó kedv; törekvő szellem, öntudatosság, nagy akaraterő az érvényesüléshez, hosszú távú és jól kidolgozott tervek megvalósításának képessége. 

Megerősítés: Áradjon az ojh mantra ereje az asztráltestembe, és idézze elő nálam az életcélok megvalósításához szükséges erőt a mai naptól, x településen!

Érzem, ahogy 13 napon belül egyre erőteljesebben íródik át tudatalattimba az életcélok megvalósításához szükséges erő rezgésmintája! Amennyiben karmámmal, jelen személyiségjegyeimmel harmóniában áll, váljon pszichikai potenciálommá!

Áradjon az ojh mantra ereje a mentáltestembe, és idézze elő nálam az érvényesüléshez szükséges akaraterőt a mai naptól! 
Akarom, hogy 18 napon belül íródjon át éber tudatomba az érvényesüléshez szükséges akaraterő rezgésmintája! 
Amennyiben intellektusommal, életfeladataimmal, hivatásommal, tevékenységemmel harmóniában áll, váljon adottságommá!

Mantra-mondatok: Elégedett vagyok mindazzal, amit a mai napon gondoltam, mondtam és tettem. 
Ma is előrébb jutottam céljaim elérésében.