Leukémia, övsömör, látóidegbénulás

Sankhini mudra
2017. december 20-án keresett meg egy barátom, hogy valaki, aki neki nagyon fontos, súlyos beteg és próbáljak meg segíteni :)

45 éves férfi, 2017. szeptember óta kiújult leukémia, párosulva a bal szemén övsömörrel, ami látóideg bénulást okozott, kettős látása van, vizsgálati eredmények romlanak, elkeseredettség, depresszió.  

Leukémiája több éve kezdődött, kb 2-3 éve már tünetmentes volt. Az orvosok szerint ebből nem lehet kigyógyulni, csak a kiváló állapotot lehet fenntartani. Neki eddig sikerült, de most magánéleti válsággal párosulva, nagyon rossz fizikai és lelki  állapotban van. Az orvosok nem is vállalták a gyógyszeres, kemoterápiás kezelését sem, mert a leromlott egészsége miatt túl kockázatos volt, teljes depresszió következett ...

Először is mudrát kellett keresni. A könyvek tartalomjegyzékében nem szerepelt a leukémia, ezért bizony végig kellett lapozni mindegyik könyvet, hogy a leírásban rátaláljunk a leukémia szóra. A hatodik találatnál tartottunk, amikor éreztük, hogy ez lesz az!!! A leírásban ugyanis a leukémia mellett az övsömör is szerepelt. Az is sokat nyomott latba, hogy a leírás szerint a sankhini csatorna a bal fülnél végződik és ez indokolta számomra a bal szem megbetegedését is. (Bár lehet, hogy csak én fantáziáltam :D:D)

Végül a nadi energiaáramlását gátló tulajdonságok között is találtunk két találó egyezést a betegnél:
- lelki válság miatti negatív jövőkép
- feszült helyzet miatti szorongás

Végül is a sankhini mudra mellett döntöttünk, mert ennél volt a legtöbb találat a leírásban. Utólag el is mondhatom, hogy telitalálat volt!!!!

Figyelem!!! Nem biztos, hogy minden leukémiásnak ez mudra a megfelelő!! Alaposan át kell olvasni a leírásokat és azzal gyógyítani, ahol a legtöbb találat van a leírásban. Ugyanez igaz az övsömörre és minden más betegségre is!

Kivételesen vállaltam a gyógyítást, mert a beteg nem hitt benne,  mély depresszióban volt, a barátja akkor még nem volt gyakorlott mudrázó és nem utolsó sorban tudni akartam, hogy a mudra hogyan működik :)

Ahogy én gondolom mások gyógyítását: Eddig csak a vér szerinti családtagjaimat gyógyítottam és kivétel nélkül minden esetben végleges volt a gyógyulás. Nekem az a gyanúm, hogy csak azokat tudom sikeresen fizikai, lelki és mentális síkon is gyógyítani, akik sejtmemóriájához öröklés útján közöm van. Lehet éppen nekem köszönhetik a problémájukat :( 

Idegenek esetében szerintem csak a fizikai testre vagyok hatással, és a betegség kiújulhat. de ez is nagy segítség, mert a gyógyulás után könnyen talpra állnak, talán felismerik betegségük lelki okát és dolgoznak annak megszüntetésén, a végleges gyógyuláson :)

A gyógyítás ideje előtt, alatt és utána 3 hónapig a leukémiára semmilyen gyógyszert nem szedett csak vitamint, az övsömörre kapott valamit. 

2017. december 21-én kezdtem el a gyógyítását. Kaptam egy fényképet róla, amelyet a gyógyítás idejére kitettem a képernyőmre és belevágtam. Naponta egyszer csináltam 10-12 percig. 21 napra terveztem, de volt néha 1-1 nap kihagyás ezért végül 32 nap lett. Nem várt gyorsasággal állt be a javulás. Január 14-én már dolgozott, tele volt energiával, életkedvvel, autót vezetett. Január 27-én az övsömör a szemén már alíg látszott, a szemhéja is visszahúzódott az eredeti állapotába, a látóideg bénulás miatti kettős látás 98%-ban megszűnt és ezen a hétvégén, a gyógyítás megkezdését követő 5. hétvégén(!) már síelni ment Ausztriába.

Február 14-én volt az első kontroll vizsgálat, jelentősen javultak az eredményei, egy hónap múlva márciusban, már majdnem tökéletes volt minden. Áprilisban az orvosok ajánlottak egy most bevezetett új gyógyszert, amit 3 évig kell szednie, nagyon bízik a gyógyszer hatásosságában és a teljes gyógyulásban. A kemoterápiát már nem tartották szükségesnek ... és jusson eszünkbe, hogy szeptembertől decemberig nem javulás volt, hanem romlottak az eredményei!!

Őszintén örülök, hogy belevágtam, mert magam sem bíztam ekkora sikerben és ha más mondja, talán el sem hiszem, de biztosan fenntartásokkal kezeltem volna az állításokat :D:D

A mudrát 2-szer 5 percig kell tartani, én mind a két kéztartásnál külön-külön elmondtam egyszer a megerősítést, 10-szer a légzést, 11-szer a mantrát. El is fogyott az 5-5 perc.


Kiadás: 2013. 59.o.
Csatornája: gyökércsakra (a gerincoszlop alján, a végbélnyílás és a nemi szervek között) - bal fül (bal fülkagyló tövénél lévő mélyedés külső szélén)

Mudrája: A bal mutató- és hüvelykujj megérinti a jobb középső ujjat. A többi ujj begörbítve. A mudrát 5 percig az ölébe ejtve tartsa, majd 5 percig a fülével egy magasságban.

Megerősítés nem szerepel a könyvben, saját költésem :)

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból  XY mentáltestébe, onnan íródjon át az asztráltestébe, majd a fizikai testébe. Tisztítsa meg a csatornát a pszicoenergetikai mérgektől, blokkoktól, erősítse az immunrendszerét, harmonizálja a vérképző rendszerének működését, pusztítson el minden kórokozót, szüntessen meg minden gyulladást, minden bőrelváltozás szívódjon fel, vagy száradjon le, a bőre gyönyörű és tiszta. A látóidegei napról napra tökéletesebben működnek. Álljon helyre a tökéletesen egészséges állapot, napról napra boldogabban ébred és tele van életörömmel. A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN. 

Légzéstípusa: A mantra elmondása előtt lélegezzen be a bal orrlyukán keresztül, majd ki ugyanott! Ismételje meg 10-szer, majd zengesse a mantrát.

Mantrája: lú. A mantrát mély belégzés után 11-szer rezegtesse: llúúúú.

Gyógyítja: genetikus zavarok, önpusztító programok, mellékvese elégtelen működése, hormonzavarok, orrmelléküreg gyulladás, bélférgek, nyálkahártya daganat, foggyökésgyulladás, csontrák, vérszegénység, fehérvérűség (mycloid), leukémia (nyirok), heg, övsömör, pikkelysömör, bronchitis, túl kevés inzulin.

Segíti: életöröm aktiválása, szelén beépülése, fehérvérsejt-termelés normalizálása.

Abban biztos vagyok, hogy a mi családunkban és közvetlen ismerőseim körében már nem okozhat gondot a leukémia és ezt bárki elérheti, csak kitartás és jó mudra választás kérdése :)

Ne feledkezzünk meg az övsömör és látóidegbénulás villámgyors megszűnéséről sem!!!!!!

Ez a gyógyítás is bizonyítja, hogy nem hit kérdése a gyógyulás, mert a beteg nem hitt benne :)


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)