Gondolatokat, érzelmeket szállító csatorna kéztartása - autizmus, pszichés zavarok, fóbiák, dühkitörések

7 éves autista kisgyereknek elég gyakran dühkitörései voltak, ha megbántották, ha valami nem úgy volt, ahogy ő szerette volna. Hatalmas ajtócsapkodás, kiabálás, senkit nem engedett a szobába, amíg le nem higgadt. 
Ezek miatt végeztem el ezt a mudrát. két évvel ezelőtt. Az erőteljes dühkitörések teljesen elmúltak. Egy év múlva megismételtem, mert elfelejtkeztem arról, hogy Késmárki László azt írta, hetente egyszer ismételjem meg. Bepánikoltam a mulasztás miatt és újra végigcsináltam. Ezután viszont aggódni kezdtem, mert túlzottan toleráns lett, ez már a másik véglet volt, de szerencsére a testvére gondoskodott arról, hogy újra egészséges egyensúlyba kerüljön :)

Nagy nyugodtság jellemzi azóta. Az esetleges bántásokat és gúnyolódásokat is a helyén tudja kezelni. 

Az első mudrát 2 éve, a másodikat 1 éve végeztem és elmondhatom működik!!!

Azt hiszem ez a mudra nagy segítség lenne a kezelhetetlen gyerekek estében, és kortól függetlenül a különböző pszichés zavaroknál.

Ezt a mundrát mind a kétszer 30 napig csináltam, gondolatban mondtam a megerősítést és a mantrát.

Ehhez nincs megerősítés, ezért csináltam egyet, hogy az energiát a megfelelő személyhez tudjam küldeni.

Kiadás 2013.
32. oldal.
Mudra: Bal kis- és mutatóujj összeérintése a jobb mutató- és hüvelykujjal. A mudrát 10 percig a fej vonalában kell tartani.


Javallat: skizofrénia, elmezavar, neurotikus zavarok, depresszió, személyiségzavarok, paranoia, pszichózisok, látási zavarok, szürkehályog, zöldhályog, középfülgyulladás, szívdobogásérzés, szívneurózis, szívzörej, szkizoaffektív zavarok, szexuális viselkedési zavarok, szociális szorongásos zavar, szomatizációs zavar, kényszer-betegség, fényérzékenység, fénytörési rendellenesség, körömrágás, poszttraumás stressz szindróma, potenciagyengeség, premenstruációs kedvetlenség, psychalgia, krónikus fáradtság-szindróma, krónikus kiégettség, psychotrauma, pszichaszténia (lelkierő hiánya), pszichogén ásítás, pszichogén afónia, legyengülés, lelki-bakteriális bőrirritáció, lélegzet-visszatartásos rohamok, tudatzavar, libidózavarok, fóbiás zavarok, fogcsikorgatás, torokköszörülési kényszer, szellemi kimerültség, szem túlerőltetése, szemfájdalom, hallászavar, halláscsökkenés, fülfájás, fülzúgás és mentális retardáció esetén használható.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból XY mentáltestébe, onnan íródjon át az asztráltestébe, majd a fizikai testébe és egyre erőteljesebben szüntese meg XY viselkedési zavarait, béke, nyugalom, kompromisszum készség és türelem jellemezze. A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN.

Mantra: auoom. A mantrát mély belégzés után rezegtesse: aauuoooomm.

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)