Sportsérülés, csonthártyagyulladás, ficam, rándulás

Pénteken jött egy email:

SOS
Egy tanítványunk országos döntőre megy hétfőn és be van gyulladva a bal láb csonthártyája!
Tudnál mudrát mondani?

Sajnos csonthártyagyulladásra 3 könyvet végiglapozva sem találtam mudrát, ezután váltottam a szenzibilre, aminek segítségével választottam ki a könyvet, majd a Belső igazság mudrát. Lutri volt, mert összesen 3 nap állt rendelkezésre és ha nem jön be ...

Szeretem a kihívásokat, kicsit pánikoltam, de belevágtam, mert aki a kérdést küldte a hétvégén továbbképzésen volt és csak nagyon intenzív mudrázással tudtam elképzelni a hétfői versenyzést.

5 perces mudrákat végeztem, gondolatban mondtam a megerősítést és a mantrát: péntek 6, szombat 9, vasárnap 6.
A versenyző a 3 nap alatt semmilyen edzést nem végzett, a versenyen kezdett először és kiválóan szerepelt :)

Fontos tudni, hogy aki mudrázik, vagy akinek küldik a gyógyító energiát, annak sokszorosára nő az energiája, ez teszi lehetővé a test öngyógyítását, és ez az energiaszint még napokig fenn is marad!!! 

Megerősítés nem szerepel a könyvben, ezért megfogalmaztam egyet, hogy más gyógyítása miatt a megfelelő címre tudjam küldeni a gyógyító energiát.

2016. 4. kiadás
185.o.
Ujjtartás: A bal gyűrűs-, középső és hüvelykujj hegye összeér, a többi ujj egyenesen nyújtva. A mudrát 5 percig végezze, közben 11-szer rezegtesse a mantrát!
Testi hatása: Hat az ízületekre, fogakra, bőrre, hajra, csontokra. Feloldja a mozgáskorlátozottságokat, erősíti az izmokat, mozgató idegeket. Tisztítja a bőrt, jó a bőrbetegségek (akne, ekcéma, bőrgyulladás) ellen. Megállítja a hajhullás és a korai őszülés folyamatát. Használ ízületi ficam, az ízületek és a szomszédos izmok rándulásánál, húzódásánál. Reuma és artrózis esetén is hatásos.
Lelki hatása: kifinomultság, kegyesség, belső igazság, önfegyelmezés, alázat, testen kívüli élmény, vallásos beállítottság, erkölcsi kötelességérzet, örömtől sugárzás.
Mentális hatása: írói hajlam, Élő Fény mintázatainak megismerése, szellemi épség, tanulékonyság.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból XY mentáltestébe, onnan íródjon át az asztráltestébe, majd a fizikai testébe és egyre erőteljesebben szüntesse meg lábaiban a gyulladást és a fájdalmat, álljon helyre a tökéletesen egészséges állapot. A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN.

Mantra: lri. lllrrriii.

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)