Súlyos szívritmuszavar

Nagymértékű szívizom károsodással élek, de hála a mudráknak jól viselem  a helyzetet.
Kb. 8 napja furcsán kezdtem érezni magam, kevés mozgástól is már fogytán volt az erőm, pedig épp a lakás átrendezésébe akartam belekezdeni. Az előző héten még nyár volt, hétfőn reggel télikabátot vettem, délután pedig pólóban közlekedtem. Arra gondoltam a fronthatások okozzák a problémát. A gyengeség megmaradt, másnap reggel 40-es pulzussal ébredtem, utána már sem a vérnyomásmérőm, sem az okos órám nem tudott pulzust mérni, ami borzasztóan rendszertelen és kihagyásos volt.

Ez a mudra segített, harmonizálta a szívritmusomat, sikerült magasabbra beállítani és stabilizálni vele a pulzusom

A szívritmuszavar kéztartást, mantrát és légzést az alábbiak szerint csináltam:
1-2 nap 3-3, a következő napokban 2-2, majd 1-1.

A 2. napra már 51-53 volt a pulzusom és javult a rajzolat is. Harmadik napra gyönyörű szabályos rajzolat  58-62 pulzus, a 6. napra a 64-72 pulzus állt be. Ez az én bevált állapotom és azóta tartom.

Biztonságérzetet ad ez a mudra, felvettem a rendszeres időközönként végzendő mudrák közé :)

Fizikai testi okai: A szívizom működésének átmeneti összerendezetlenségéből ered. Gyakran szívbetegségek (szívizominfarktus, koszorúér-elégtelenség, billentyűbetegségek) következtében alakul ki. 

2016. 4. kiadás 153. o.
Lelki okai: uralkodási hajlam, elfojtott erős szexuális étvágy, hosszantartó sikertelenség miatti szorongás, vacillálás, becsvágy hiánya, szenvedélyfüggőség, partnerrel szembeni elégedetlenség, túlzott kedvetlenség, tudatalatti félelem az eladósodástól, túlzott ellenséges indulat, kompromittáló tett miatti szorongás, tudatalatti zsiványság, beteljesületlen vágy miatti szorongás, elfojtott érzések miatti szorongás, félelem miatti rossz közérzet, nézeteltérés miatti szenvedés.

Mentális okai: hűtlenség miatti bűntudat, erkölcsi érzék hiánya miatti rosszkívánság, más által betáplált leblokkolás, testi hiba miatti negatív jövőkép.

Kéztartása: A bal gyűrűsujj hegye a bal kisujj körömágyához, míg a bal középső ujj a bal gyűrűsujj körömágyához ér, a többi ujj ökölbe hajlítva. A kezeit szív előtt tartsa!

A mudrát ülve végezze 7-10 percig, közben mondja el kétszer a megerősítést rezegtesse, majd 2 percig a mantrát, majd lélegezzen tovább az előírt ritmusban! 

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból a mentáltestembe, onnan íródjon át az asztráltestembe, majd a fizikai testembe és egyre erőteljesebben harmonizálja szívritmusomat és vegetatív idegrendszerem működését, hogy szívizom összehúzódásom elérje a 70-75-öt. 
A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN

Mantra: hríah. A mantrát mély belégzés után hangoztassa: hhrrííaahh.

Légzésritmus: Légzését a következő ritmusban folytassa: Belégzéskor számoljon 6-ig, tartsa benn  a levegőt 8-ig, majd 7-ig számolva fújja ki.


Késmárki László:Gyógyító kéztartások Ankh Kiadó 2012.


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)