Koronavírus ...

Annak ellenére meglátogatott a vírus, hogy biztos voltam abban, engem elkerül ... Két órás erőteljes hidegrázás, súlyos szívritmuszavar, 48-as pulzus, nagymértékű vérnyomás ingadozás, hetekig tartó gyengeség, depresszió, memória csökkenés, kétoldali fejfájás, fülcsengés, súlyos vese és húgyúti gyulladás, ízületi gyulladás, agyi működési zavar (gondot okoztak a bonyolultabb szavak is), volt a végeredmény. 3 hónap kellett ahhoz, hogy kb a 90%-ot elérjem a látogatás előtti állapotomhoz képest. Sajnos a pulzusom 10-el kevesebbre állt be, mint annak előtte, de majd ez is helyrejön :)

Utólagosan feltérképeztem, az előjeleket, amit akkor nem vettem észre és ez segített abban, hogy végül teljesen megszabaduljak a vírustól.

Ezek a következők voltak: ízvesztés, kétoldali fejfájás, elkezdek fázni a legnagyobb melegben, hasogató, szúró nyilallások a fejben, a szúró fájdalom gyakorisága és erőssége folyamatosan nő, az elviselhetetlenségig, és végül az erőteljes hidegrázás. Ez utóbbihoz nem szeretnék többet eljutni.

Ezt követően 3 hónap alatt háromszor fertőződtem újra, kétszer helyi buszjáraton és egyszer egy nagyon kicsi boltban. Ezt onnan tudom, hogy hazaérkezésem után másfél-két órával jöttek a tünetek.

Szabályosan bepánikoltam, mikor újra jöttek a figyelmeztető jelek, miután már 65%-os szívizom károsodásnál tartok, 40%-os balkamra tágulattal. Félek még egy ilyen rohamot nem bírok ki. Azonnal kinyitottam az én "gyógyszeres szekrényemet" azaz kezembe vettem Késmárki László könyveit és elkezdtem végigfutni minden oldalon, a vírus szót keresve.

Végül a Nyaki 6. gerincidegpár harmonizáló mudránál kötöttem ki. Akárhányszor elvégzem, ami 20 percet jelent, másfél óra múlva már semmilyen tünetem nincs, sőt melegem van.

Az első alkalommal 8 napig, a többi esetben 6-6 napig végeztem a mudrát. Akinek már több napja tartó fertőzése van, ráadásul szív és agyi panaszokat okozott, ott legalább 3-4 hétig célszerű mudrázni.

Azért csak most tettem fel, mert végre kézzelfogható bizonyítékhoz (negatív teszt) jutottam, hogy másoknál is tökéletesen működik:

Egy 90 év feletti dédnagymama idősek otthonában feküdt több hete, elkülönítve, annyi ereje nem volt, hogy felvegye a mobiltelefont, ekkor szóltak nekem. Nála is ezt a mudrát alkalmaztam és rövid időn belül beindult a gyógyulás, jól van és negatív a tesztje.

Természetesen ez nem bizonyíték, de szerintem egy próbát megér, ha valakinek vírus gondja van.

Ha mást gyógyítok, akkor a mudrázás elején elmondok egy megerősítést, hogy a megfelelő személyhez menjen a gyógyító energia:

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból XY mentáltestébe, onnan íródjon át az asztráltestébe, majd a fizikai testébe, semmisítsen meg minden koronavírust és állítsa helyre a tökéletesen egészséges állapotot. A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN.


Kiadás 2013. 89.o.
Mudra: A bal középső és gyűrűsujj megérinti a jobb mutatóujj hegyét. A mudrát az első mantra elmondása alatt a szem magasságában kell tartani, majd 5 percig a szegycsont előtt.

A bal hüvelyk- és a kisujj összeérintése. A mudrát a második mantra elmondása alatt a szem magasságában kell tartani, majd 5 percig a szegycsont előtt.

Javallat: vírusos megbetegedések, leukémia, szaruhártya és a hólyag elcsökevényesedése, immunrendszer erősítése, agy vérellátása, vérellátási zavarok a fej területén.

Mantra: ríph. Ling. Mély belégzés után 5-ször az első mantrát rezegtesse (rrííph), majd a jobb oldali kéztartás alatt 5-ször a másodikat (lliinng).

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)