Ödéma

Szívinfarktus miatti 60%-os szívizomkárosodással, rosszul záró mitrális billentyűkkel, 30%-os balkamra tágulással már egyre nehezebben tudta a szívem ellátni feladatát és egyre jobban elhatalmasodott a tüdőödémám.

Naponta 3-szor fújtam a nyelvem alá nitrolinguual sprayből  a megterhelés miatti mellkasi fájdalmak megszüntetésére, naponta 2,5 vízhajtó tablettát szedtem, de mindezek ellenére szinte folyamatosan szörcsögött a légcsövem, feldagadt a bokám, volt olyan éjszaka, hogy végig köhögtem, fuldokoltam. Ezt az állapotot egyébként előre megjósolták az orvosok, mert nem voltam hajlandó a szívbillentyű műtétre, így meg sem lepődtem...

Általában minden kéztartást 21 napig csinálok, ha van időm rá, naponta kétszer is. Már a 11. nap után észrevettem, hogy naponta csak egyszer kellet a nyelvem alá fújni, sokkal jobban éreztem magam, napi 2 tablettát szedtem és nem szörcsögött a légcsövem.

A gyógyítás végeredménye minden várakozásomat felülmúlta:

A 21. nap után a napi 3 spray és napi 1,5 vízhajtó tabletta elmaradt, jelenleg csak napi 1 furon vízhajtó tablettát szedek, előfordul, hogy még ezt is kihagyom. Rendkívül energikus vagyok és nagyon jól érzem magam :)

Mellékhatás ennél is van, a száraz bőr helyett újra normál tapintású a bőröm. :)

Ez a gyógyulás egyébként számomra érthetetlen és elképzelni sem tudom, hogy mitől működik ilyen szívvel...


2013. kiadás 183. o.
Fizikai testi okai: a kapillárisok és szövetek közötti folyadékcsere folyamatának zavarából adódó fokozott folyadék felhalmozódás, vizenyő a szövetekben, melyet allergiás allergiás reakció, mélyvénás trombózis, vesét érintő betegségek, szívelégtelenség okozhat.

Kéztartás: A bal mutató- és gyűrűsujj összeér a jobb hüvelykujjal, míg a jobb tenyér átfogja a bal kézfejet.
A mudrát ülve végezze 10 percig, közben mondja el hétszer a megerősítést, majd 1 percig a mantrát.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból a mentál testembe, onnan íródjon át az asztráltestembe, majd a fizikai testembe és napról-napra egyre erőteljesebben harmonizálja a folyadék-háztartásomat. A legmagasabb áldás megvalósulása nevében ÁMEN!

Mantra: hng. A mantrát mély belégzés után hangoztassa: hhhnnng.

(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)