Végtelen tartalékokat felszabadító kéztartás - nagy munkabírás

Az utóbbi időben elégedetlen voltam magammal, úgy éreztem alul teljesítek. Sokszor halogattam, mondván, hogy fáradt vagyok.

Természetesen rögtön Késmárki László könyveit vettem a kezembe és ott találtam rá erre a kincsre.

Az eredmény hihetetlen, egész nap pörgök, teszem a dolgom, a halogatott feladataim is elvégezve.

A könyvben más tulajdonság szerepel a példában, amit kicseréltem az általam elérni kívántra. Természetesen csak az első megerősítést mondtam, a 13 naposat, mert a következő a 18 napos a mentális problémákra való, de benn hagytam, hátha valaki abból választ. (a pontos vessző utáni részből)


A kéztartás nagy munkabírást ad, kitáruló lehetőségeket és kitűnő pénzügyi helyzetet biztosít, valamint mozgósítja végtelen tartalékainkat: 

Kiadás: 2016
126.oldal
Kéztartása: A matsu-mudránál a jobb kézfej a bal tenyéren és a bal kéz ujjain pihen. A jobb hüvelykujj a gyűrűsujj tövét érinti, míg a bal hüvelykujj a jobb hüvelyk körömágyán nyugszik. A mudrát ölbe ejtve tartsa (a szakrális csakrával egy magasságban) 7 percig, közben 4-szer mondja el a megerősítést! Ezt követően a mantrát mély belégzés után 13-szor zengesse! 

Mantra: saah; így rezegtesse:ssaaaahh.  (én gondolatban mondtam)

Aktiválható képességek, tulajdonságok: bizalom, letisztultság, elvárás nélküli elfogadás, kitűnő pénzügyi helyzet, kitáruló lehetőségek, anyagi fellendülés, végtelen tartalékok, nagy munkabírás; befelé tekintés, éleselméjűség.

Megerősítés: Áradjon a saah mantra ereje az asztráltestembe, és idézze elő nálam a nagy munkabírást a mai naptól! Érzem, ahogy 13 napon belül egyre erőteljesebben íródik át tudatalattimba a nagy munkabírás rezgésmintája! Amennyiben karmámmal, jelen személyiség jegyeimmel harmóniában áll, váljon tulajdonságommá!

Áradjon a saah mantra ereje a mentáltestembe, és idézze elő nálam az éleselméjűséget a mai naptól! Akarom, hogy 18 napon belül íródjon át éber tudatomba az éleselméjűség rezgésmintája! Amennyiben intellektusommal, életfeladataimmal, hivatásommal, tevékenységemmel harmóniában áll, váljon adottságommá!

Mantra-mondatok: Végtelen erők tartálya vagyok. Belső mozgatóerőim teljes felszabadultsághoz vezetnek. Mától megtapasztalom a megvilágosodás, az üdvözült boldogság és a végtelen béke energiáit.


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)