Agyféltekék összehangolása, koncentráció, emlékezőképesség, pszichogén köhögés


Égi kegyelem mudra
A memóriám helyreállításának első állomása volt ez a mudra. A mai napig nem felejtettem el az érzést, amikor e mudra után felismertem, hogy már nem keresgélem a szavakat, eszembe jutnak régen elfelejtett nevek ... csodálatos volt ... Ez két éve történt és a mai napig működik :)

Figyelemzavaros 10 éves kislánynál is jelentős változást hozott a koncentrációban és a pszichogén köhögés megszüntetésében.

Nincs hozzá megerősítés, ezért kreáltam egyet, hogy az energiát a megfelelő helyre tudjam küldeni mások gyógyítása esetén. Őszintén szólva, magam gyógyításánál is elmondtam. (Megerősítés mániás vagyok ...)
Minden esetben 3 hétig csináltam, gondolatban mondtam a megerősítést és a mantrát.

Ujjtartás: A jobb hüvelyk-, jobb mutató-és jobb középső ujj hegyének összeérintése, a többi ujj ökölbe görbítve. 

Testi hatása: Összehangolja a két agyféltekét, jó hatással van a szemekre, a fülekre, serkenti a tobozmirigy működését, életenergiával tölt fel. Jó hatással van az orrvérzés és az orrpolip ellen. Megszünteti a mentális tényezőkből eredő fiziológiai működészavarokat (fogcsikorgatás, pszichogén ásítás, csuklás, köhögés, ciklusos hányás), csökkenti a neurotikus zavarok, szorongásos neurózis, hisztéria, neurotikus depresszió, hipochondria tüneteit. Fokozza a koncentrációt és az emlékezőképességet.

Lelki hatása: állandóság, törvénytisztelet, nyitottság, asztrális tájékozódóképesség, szerető gondoskodás, lelki átlényegülés, anyagi áldozathozatal, angyali védőszárny, önmegőrzés, anyagi vonzódástól mentesség áldásimpulzusa.

2016. 4. kiadás
177.o.
Mentális hatása: Égi Kegyelem, spirituális beállítottság, minden intellektuális képesség felkeltése, bölcsesség megosztása, tudatos tevékenység.

Megerősítés: Áradjon az isteni gyógyító energia a mentál világból XY mentáltestébe, onnan íródjon át az asztráltestébe, majd a fizikai testébe és egyre erőteljesebben hangolja össze a két agyféltekét, serkentse a tobozmirigy működését, fokozza a koncentrációt és az emlékezőképességet A legmagasabb áldás  megvalósulása nevében ÁMEN.

Mantra: jao. jjjaaaooo.


(A zölddel írt szövegrészek Késmárki László könyvéből vett idézetek.)